wtorek, 8 września 2020

Pielęgnacja ciała w ciąży

Zapewne nie tylko ja, ale również wiele z kobiet po informacji o ciąży zastanawiają się, czy jest jakiś magiczny sposób na uniknięcie rozstępów. Niestety według mnie jest to zależne przede wszystkim od genetyki, jednak jeśli możemy się wspomóc lub w jakikolwiek sposób ograniczyć liczbę rozstępów lub ich wielkość to dlaczego by sobie nie pomóc? Ja jestem już praktycznie na ostatniej prostej do porodu i jak na razie nie zauważam żadnego nieproszonego gościa na moim brzuchu, więc postanowiłam opowiedzieć o tym, czego używałam przez cały okres ciąży. 
Pierwszy zestaw po który sięgnęłam to skoncentrowane serum przeciw rozstępom Mama+ z firmy Perfecta oraz masło zwiększające elastyczność również z tej serii. Kosmetyki zakupiłam w Hebe (obecnie można też je dostać w Rossmannie) i używałam serum na biust a masło na brzuch oraz biodra. Serum było lekkie, szybko się wchłaniało, nie pozostawiało tłustej warstwy i dawało efekt nawilżonej i miękkiej skóry oraz koiło swędzącą skórę. Masło natomiast było zdecydowanie bogatsze i gęstsze w swojej konsystencji. Skóra po tym produkcie była mocno nawilżona i natłuszczona (miała lekko lepiącą się warstwę). Oba kosmetyki były bardzo wydajne i miały przyjemny, delikatny zapach.


Po zużyciu poprzedniego zestawu zaczęłam sięgać po kosmetyki Palmer's. Zaopatrzyłam się w ujędrniający krem do biustu Bust Cream oraz pielęgnacyjny balsam przeciw rozstępom Massage Lotion. Bust Cream ma konsystencję pomiędzy kremem i żelem, szybko się wchłania, ale pozostawia bardzo silne nawilżenie i efekt miękkiej, gładkiej i napiętej skóry. Obecnie używam i na biust i na brzuch balsamu Massage Lotion, który jest równie bogaty, nawilżający i natłuszczający jednak z mniej lepiącą konsystencją i z pompką. Oba kosmetyki mają bogate składy (napakowane olejkami i masłem shea). 

Jednak by nakładanie tego typu produktów miało sens liczy się systematyczność. Ja je wmasowuje kolistymi ruchami codziennie po wieczornym prysznicu od kiedy się dowiedziałam, że jestem w ciąży. Niedługo również czeka mnie zakup kolejnego kosmetyku tego typu. Możecie coś polecić? 
Pozdrawiam, Eliza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz